איך מעסיקים צריכים להתכונן לראיון עבודה בוידאו

כדי להפיק את המרב מראיון הווידיאו, תחילה עליך לבסס את תוכנית הפעולה שלך על ידי זיהוי יעדי ההעסקה שלך. מהם סוגי המשרות שאתה צריך למלא בחודשים הקרובים או בשנה? לאחר שתקבע זאת, תוכל לנצל את הטיפים הבאים באסטרטגיית הראיונות שלך לווידיאו כדי למשוך את המועמד הטוב ביותר שיצטרף לצוות שלך.

היו שקופים לגבי תהליך הגיוס

למרות שהפופולריות של ראיון עבודה בוידאו עלתה משמעותית במהלך השנים האחרונות, עדיין יש חברות שלא משתמשות בטכנולוגיה זו. לכן ישנם מחפשי עבודה שאולי לא מכירים את שיטת הראיונות הזו. עליכם להקדיש זמן ליידע את מועמדיכם על תפקידו של ראיון הוידיאו בתהליך ההעסקה שלכם.

התחל את התהליך על ידי שאלת המבקש אם הוא או היא אי פעם עשה ראיון וידאו . אם הוא מתראיין לראשונה בצורה זו, קח את הזמן להסביר הכל על התהליך ולמה לצפות.

הראיון המוקלט מציע גמישות רבה למועמדים מכיוון שהם אלה שמחליטים מתי לעשות זאת במועד הנוח להם. אנו ממליצים לתת למועמד בין 5 ל 7 ימים לבצע את הראיון. זה זמן מספיק בשביל להכיר את פלטפורמת ראיונות הוידאו ולהתכונן לתהליך..

נצלו את הזדמנויות המיתוג

כשאתה שואף להעסיק עובדים מהשורה הראשונה, חשוב ליצור תדמית חיובית לחברה שלך כמעסיק. זכור לא להתעלם מיכולות המיתוג של שיחות וידאו. זה יאפשר למועמדים לראות את הלוגו שלך במהלך כניסה לראיון.

בנוסף, ראיונות וידאו יכולים להיות אחד המרכיבים של המותג הכולל שעושה רושם על עובדים פוטנציאליים ויכולים לעזור מאוד למשוך כישרון גדול. יוזמת ראיונות הוידאו מראה מיד את למועמדים שהחברה שלך מודרנית, מגיבה ומוכנה לחבק טכנולוגיות חדשות.

לפני ראיון חי עליך:

לבדוק את חיבור האינטרנט והציוד שלך

כמו שהיית מצפה ממועמד להתכונן לראיון חי, כך גם עליך. חשוב לבדוק מראש את החיבור שלך לאינטרנט, מצלמת הרשת והמיקרופון כדי למנוע תקלות באמצע הראיון.

נכון, אתה יכול לראיין בהצלחה באינטרנט בואיפיי, אך אנו ממליצים לך להתחבר לאינטרנט דרך כבל לקבלת ביצועים טובים יותר. עליך גם לסגור כל תוכנה ודפדפני אינטרנט שלא תזדקק להם במהלך הראיון הוידיאו, מכיוון שאלו עשויים לצרוך משאבים ולהאט את המכשיר.

מצלמת האינטרנט שלך היא כמובן חלק הכרחי בראיון הווידאו. האתר עשוי  להשתמש במצלמה . לרוב מצלמות הרשת יש מיקרופון מובנה, אך אם תחליט להשתמש במיקרופון או אוזניות עצמאיות, וודא שהמיקרופון מחובר למחשב שלך. סגור את כל התוכניות שעשויות להשתמש במיקרופון לפני הראיון.

היזהר מרעש, רקע ותאורה

כשאתה מחליט לערוך ראיון וידאו, חשוב מאוד היכן הוא יתקיים. ניתן לבצע ראיונות וידאו בכל מקום, אך עליכם לזכור את הסביבה, את מה שרואים ברקע ואת רעשי הלוואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *